Splošni pogoji spletne trgovine Kuhinjska-polica.si so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (Uradni list RS, št. 97/07 in nadaljnji, v nadaljevanju: OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 in nadaljnji v nadaljevanju: ZVPot), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 in nadaljnji) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12  in nadaljnji).

S spletno trgovino Kuhinjska-polica.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja družba Signal  trgovsko podjetje, d. o. o., Zbilje 4H, 1215 Medvode, matična številka: 1201557000 , davčna številka: SI54467853, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: Ponudnik).

Spletna trgovina je platforma za elektronsko poslovanje, dostopna preko interneta na URL naslovu: https://kuhinjska-polica.si/, ki omogoča dostop komurkoli brez zahtevane predhodne registracije.

Spletna trgovina uporabniku omogoča prosto brskanje po različnih mestih z namenom spoznavanja ponudbe izdelkov, njihovih glavnih značilnosti, ceno in pogoji prodaje, brez kakršnihkoli stroškov ali zavez.

Predmetni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in Ponudnika ter urejajo poslovni odnos med Ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik spletne trgovine je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja, ki so dostopni na stalen način , in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Prav tako pa ima uporabnik možnost besedilo pogojev poslovanja trajno shraniti na svoj računalnik v obliki pdf .

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Signal trgovsko podjetje, d. o. o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek oddaje naročila

Za nakup izdelkov v spletni trgovini mora kupec upoštevati naslednje korake:

  1. Ogledati si ponudno izdelkov v spletni trgovini. Ob izdelku je navedena cena, predstavitev izdelka, količina ali vsebina izdelka ter glavne značilnosti vsakega izdelka, pogoji dostave in stroški pošiljanja. Za nekatere izdelke lahko veljajo določeni posebni pogoji, na primer določeno je minimalno število določenih enot ali najmanjša količina za nakup.
  2. Izbira izdelkov. Kupec mora izdelke izbrati s klikom na gumb »dodaj v košarico«, s tem bo izbrani izdelek dodan v nakupovalno košarico, aplikacija pa bo prikazala podatek o ceni, vključno z davki in stroški dostave. Kupec se lahko odloči, da z nakupom zaključi tako, da izbere možnost »na blagajno« ali nadaljuje z brskanjem ter v košarico doda druge izdelke.
  3. Sprejem ponudbe. Kupec mora za nadaljevanje postopka  izpolniti podatke plačnika in izbrati način plačila. Za oddajo naročila kupec klikne na gumb »nadaljuj na plačilo«  oziroma kupite sedaj«. Potrdilo nakupa pomeni sprejem ponudbe, kot je prikazana na spletni strani. Ta vključuje podrobnosti o izbranih izdelkih, delni znesek, stroški dostave, načinu plačila in skupni ceni za plačilo, ki vključuje ceno izdelka ter stroške pošiljanja kot so prikazani na spletni strani. Navedeni so podatki o naslovu plačnika in naslovu dostave.
  4. Za dokončanje nakupa je potrebno, da se kupec registrira, tako da svoje podatke navede v aplikaciji, ki jo bo našel na spletni strani, preko katere bo dobil ključ za dostop. Ključ ga bo identificiral kot kupca, tega pa bo lahko uporabljal pri svojih naslednjih nakupih brez potrebe po novi registraciji.
  5. Plačilo. Kupec bo lahko izbiral med načini plačila (glej razdelek Način plačila) in nato plačal celoten znesek nakupa (ceno izdelka in stroške dostave, če je to potrebno).
  6. Potrdilo sklenjene pogodbe. Po opravljenem plačilu bo kupec prejel e-pošto s potrdilom o prejemu naročila, s podrobnostmi o samem naročilu, plačani ceni za nakup in kopijo prodajne pogodbe, ter pravico do odstopa.
  7. Dostava izdelka. Ponudnik bo nadaljeval z dostavo izdelka v roku 10 delovnih dni, kot je opisan v teh pogojih poslovanja.

Načini plačila

Načini plačila so definirani pod Način plačila.

Trenutek sklenitve pogodbe

Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem v spletni trgovini je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Cene in pogoji so fiksirani od trenutka oddaje naročila in veljajo tako za kupca kot ponudnika.

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so v spletni trgovini vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih spletna trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču, je Ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do trgovine. Prek elektronske pošte Ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to Ponudniku sporoči, ta pa bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Če dobavitelj Ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko trgovina naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik  ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo Ponudnik ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

2. Naročilo je odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Ponudnik bo prejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih utemeljenih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo se lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov trgovina@signaldoo.si ali klicem na tel. +386 41 689 980. V primeru, da Ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom ali zlorablja pravico do vračila blaga.

Cene

Spletna cena je cena, ki velja na spletu. Spletne cene v Ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (fizične trgovine).

Objavljene cene v spletni trgovini kuhinjska-polica.si in izdane ponudbe veljajo na dan naročila! V primeru napak si Ponudnik pridržuje pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le-tega. Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Cene izdelkov in poštnine so izražene v evrih (EUR) in že vključujejo 22 % davek na dodano vrednost.

Pridržujemo si pravico do sprememb cen ter pravico do napake pri objavi cene.

Izdaja računa

Ne glede na izbran način plačila artiklov bo kupec račun za nakup artiklov prejel na svoj e-naslov po dostavi paketa oziroma v fizični obliki po prevzemu paketa.

Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov iz računa nemudoma ob prejemu in v primeru nepravilnosti istočasno podati ugovor. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Ponudnik ne upošteva.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: trgovina@signaldoo.si .

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov Ponudnika: Signal trgovsko podjetje, d. o. o., Zbilje 4H, 1215 Medvode.

Vrnitev prejetih artiklov Ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti Ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).  Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Še več informacij si oglejte na strani Vračila in reklamacije.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Za uveljavljanje garancije obvestite trgovino po e-mailu na naslov trgovina@signaldoo.si .

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira trgovino, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Blago lahko po predhodnem naročilu kupec prevzametudi osebno v poslovni enoti Ponudnika, in icer Trgovina Clair Zbilje, Zbilje 4H, 1215 Medvode. V tem primeru stroškov dostave ni. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.

Dostava

Podatki o dostavi so na voljo pod Dostava.

Komunikacija

Ponudnik  bo z uporabnikom spletne trgovine stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah.

Oglasna elektronska sporočila Ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ponudnikdosledno poštoval.

Oglasna sporočila Ponudnika bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno trinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in trgovini dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Ponudnika.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo spletna trgovina kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik niti ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Čeprav se Ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če e ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih trgovina v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se lahko kupec poveže Ponudnikom po elektronski pošti na trgovina@signaldoo.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@signaldoo.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po vojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in toritev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških porov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Uporabno pravo

Na podlagi prvega odstavka 6. člena  Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I) se v primeru potrošniških pogodb uporablja pravo po običajnem prebivališču potrošnika.

Za razmerja med Ponudnikom in potrošniki z običajnim prebivališčem v Republiki Slovenije se uporablja slovensko pravo.

Pristojnost

V skladu z 18. členom Uredbe (EU) št. 1215/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. decembra 2012 o pristojnosti in priznavanju ter izvrševanju sodnih odločb v civilnih in gospodarskih zadevah lahko potrošnik začne postopek zoper drugo pogodbeno stranko v kraju svojega prebivališča.

Končne določbe

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe in dopolnitve pogojev poslovanja. Uporabniki bodo o vseh spremembah pravočasno obveščeni na spletni strani. Pogoji poslovanja pričnejo veljati z dnem 16. 03. 2020.